როდესაც ეძებთ საკვანძო სიტყვას, რომლისთვისაც რეკლამის განმთავსებკებმა კამპანია შექმნეს, თქვენ ფსონს დებთ – საძიებო სისტემა განსაზღვრავს, ვინ რა პოზიციაზე გამოჩნდება ძიების შედეგებში. ამ დროს ყურადღება ექცევა გვერდის რეკლამის ხარისხს და თითო დაწკაპუნებაზე მითითებულ მაქსიმალურ ფასს.
არსებობს სხვადასხვა სახის რეკლამა, თუმცა, ყველაზე პოპულარულია:
• ტრადიციული ტექსტური რეკლამა;
- პროდუქტის რეკლამა;
- საიმიჯო რეკლამა.
ამ ტიპის რეკლამის ანაზღაურება ყველაზე ხშირად ხდება CPC მოდელის გამოყენებით – ანუ, იხდით თითო დაწკაპუნებაზე. ფასი დამოკიდებულია მოცემული საკვანძო სიტყვის კონკურენტულუნარიანობაზე და შეიძლება ათამდე ლარს აღწევდეს.
კამპანიის დასაწყებად, უბრალოდ შედით თქვენი Google Ads ანგარიშში.
ვისთვის არის ის შესაფერისი?
ალბათ არ არსებობს ბაზარი, რომელიც ვერ გამოიყენებს Google Ads-ის კამპანიებს. თუმცა, რეკლამა შეიძლება იყოს ზომიერად მომგებიანი, თუ საუბარია ძალიან კონკურენტუნარიან ბაზარზე.