CTR იზომება რეკლამის ან სხვა კომერციული ფორმატის დაწკაპუნებების ან იმ შთაბეჭდილებების საფუძველზე (ანუ, რამდენჯერ ნახა მომხმარებლებმა), რასაც სარეკლამო კონტენტი ახდენს.
ამ მონაცემებს მრავალფეროვანი გამოყენება აქვს ციფრულ სექტორში. CTR ძალიან მნიშვნელოვანი პარამეტრია როგორც კომპანიებისთვის, რომლებიც რეკლამირებას ან ციფრულ მარკეტინგს ახორციელებენ, რადგან ის მათ საშუალებას აძლევს, გაანალიზონ იმ კამპანიების შედეგები, რომლებსაც მთელი წლის განმავლობაში ატარებენ.
რა წარმოადგენს CTR-ის მიზანს?
ე.წ. დაწკაპუნების სიჩქარე მძლავრ იარაღს წარმოადგენს მათთვის, ვისაც პროდუქციის რეკლამირებას სურს. მისი დახმარებით, შეიძლება განისაზღვროს:
პროდუქტის, მომსახურების ან ნივთის გაყიდვების მაჩვენებელი;
იმის უფრო სიღრმისეული ჩვენება, თუ რისგან შედგება პროდუქტი ან მომსახურება;
მეტი ინფორმაციის მოძიება პროცესის სხვა მონაწილეებისგან.
CTR-ის ოპტიმიზაცია რეკლამაში:
თქვენი მიზანია ნებისმიერი სტრატეგიის დადგენა, რომელიც ხელს შეუწყობს რეკლამირებას და სარგებელს მოუტანს თქვენს ვებ-გვერდს.
ამისთვის, ჩვენ გირჩევთ:
- გამოიყენოთ საკვანძო სიტყვების ანალიზი;
- იზრუნეთ ვებსაიტის დიზაინზე;
- შექმენით მაღალი ხარისხის ტექსტი;
- მოიზიდეთ მომხმარებელთა ყურადღება;
თვალი ადევნეთ კონკურენციას, განსაკუთრებით, საკუთარ ინდუსტრიაში – შეისწავლეთ მათ მიერ შესრულებული მოქმედებები, რა დიზაინები აქვთ და ა.შ. თუ შეგიძლიათ, შეამოწმეთ მათი მოქმედებების შედეგები. ასევე, შეგიძლიათ კონსულტაცია გაიაროთ იმ ადამიანებთან, რომლებიც თქვენს მსგავს სიტუაციაში ყოფილან.
კიდევ როგორ შეძლებთ CTR მაჩვენებლის გაუმჯობესებას?
უნდა გაითვალისწინოთ, რომ თქვენს მიზანს წარმოადგენს ის, რომ მომხმარებელმა დააჭიროს თქვენს რეკლამას. შესაბამისად, მათ უნდა აჩვენოთ რაღაც, რაც აღაფრთოვანებთ, ან ცნობისმოყვარეობას და ინტერესს გაუღვივებთ.
ამის გაკეთება კი შემდეგი გზებით უნდა სცადოთ:
- განათავსეთ საინტერესო სათაურები;
- ყურადღება დაუთმეთ თქვენი ბიზნესის ან ვებ-გვერდის პროფილს;
- სრული აღწერა განათავსეთ google- ზე – ეს მძლავრი საძიებო სისტემა შეიძლება გახდეს თქვენი პრობლემების გადაწყვეტის საშუალება.