რა არის Google Shopping და როგორ დავაინსტალიროთ ის?

Google shopping არის ინტერნეტ რეკლამის სახე, რომელიც საშუალებას გაძლევთ, საძიებო სისტემაში გაიტანოთ თქვენ ონლაინ მაღაზიაში განთავსებული სრული კატალოგი პროდუქციის კატეგორიების, ქვეკატოგორიების და ბრენდის მიხედვით.

ის საშუალებას გაძლევთ, ტარგეტირებით მოახდინოთ მიზნობრივ აუდიტორიაზე გასვლა და სარეკლამო ბიუჯეტის რაციონალური ხარჯვის პირობებში, პროდუქციის ონლაინ გაყიდვების მაქსიმალური შედეგი  მიიღოთ.

რა სახის ინფორმაცია გადის საძიებო სისტემაში Google Shopping-ის სარეკლამო კამპანიით?

Google shopping რეკლამა შეიცავს პროდუქტის მდიდარ ინფორმაციას, როგორიცაა პროდუქტის სურათი, ფასი, სავაჭრო სახელი და პროდუქტის შეფასება. ანუ, პროდუქტის ყველა მნიშვნელოვანი ატრიბუტი.

მისი დადებითი და უარყოფითი მხარეები:

  • Google შოპინგის მთავარი უპირატესობა იმაში მდგომარეობს, რომ რეკლამის ამ სახეობას ჯერ კიდევ ვერ შეეჩვია ბევრი. კატალოგები მიმზიდველად გამოიყურება და ზოგჯერ, ფარავს ტექტურ რეკლამებს, რაც უზრულველყოფს პროდუქტის წარმატებას;
  • კონკურენცია ჯერ კიდევ არ არის მაღალი, რადგან ყველა ონლაინ მაღაზიას არ შეუძლია სწრაფად დაიწყოს მსგავსი ფორმატის გაშვება.
  • თითო დაწკაპუნებაზე შედარებით დაბალი ღირებულება და მყიდველის მიერ უფრო ინფორმირებული არჩევანი მოგების ზრდის გარანტია;
  • მყიდველები უფრო კომფორტულად ეძებენ პროდუქტებს ფოტოების საფუძველზე;
  • რეკლამა აჩვენებს სურათს და პროდუქტის ძირითად თვისებებს, რაც არჩევანს უფრო ამარტივებს;
  • Google Shopping-ის გამოყენებით, მარტივად აჯობებთ კონკურენტებს, თუ მყიდველებს დაბალ ფასებს შესთავაზებთ. უფრო მეტიც, მისი თითო დაწკაპუნების ღირებულება ხშირად უფრო დაბალია, ვიდრე საძიებო რეკლამის ტექსტურ რეკლამებში;
  • დიდი ასორტიმენტის მაღაზიებისთვის უფრო ადვილია პროდუქციის ამ ფორმატში წარმოდგენა;
  • იდეალურია სტანდარტული პროდუქციის გასაყიდად (ცნობილი ბრენდების ელექტრონიკა და ა.შ.);
  • თუ პერსონალში არ არის PPC სპეციალისტი და მაღაზიის ფასები ხშირად იცვლება, მაშინ არ გჭირდებათ მათი ხელით განახლება თითოეულ რეკლამაში.

რაც შეეხება უარყოფით მხარეებს:

ფორმატი არ არის შესაფერისი ყველა პროდუქტისთვის. ზოგიერთ შემთხვევაში უფრო გააზრებული მიდგომაა საჭირო (კოსმეტიკა, ფეხსაცმელი, კომპლექსური პროდუქტები);

CTR – იგივე, დაწყაპუნების სიჩქარე უფრო დაბალი იქნება, ვიდრე კონტექსტურის რეკლამის შემთხვევაში, რადგან მომხმარებელი არჩევანს აკეთებს რესურსის მონახულების გარეშე;

მოგიწევთ, თქვენი სამიზნე გვერდი Google-ის მოთხოვნებს მოარგოთ;

საჭირო საკვანძო სიტყვების ჩაწერა შეუძლებელია.

სად გამოჩნდება თქვენი რეკლამა GOOGLE-ში?

• Google Shopping Tab – გარკვეულ ქვეყნებში;
• Google-ს საძიებო სისტემაში, ტექსტური რეკლამისგან გამოყოფილ ადგილზე TOP პოზიციებზე და Google image search-ში;
• Google-ს პარტნიორ ვებ საიტებსა და აპლიკაციებში;
• Google Display Network-ში, რომელშიც შედის YouTube, Gmail, და Google Discover.