რა არის Reels და როგორ ეხმარება ის ბიზნესს?

Reels-ის ფორმატი Instagram-ზე 2020 წელს გამოჩნდა და მალე მოიპოვა მომხმარებელთა მოწონება. „რილსი“ მომხმარებლებს საშუალებას აძლევს, ინსტაგრამის ფუნქციის გამოყენებით გადაიღონ მოკლე, 15-დან 60 წამამდე ვიდეოები.

Reels-ის გამოყენება რეკლამაში დაგეხმარებათ მიიპყროთ მომხმარებლების ყურადღება და გაზარდოთ ბრენდის ცნობადობა. ჩვენი სტატია ინსტაგრამზე ეფექტური რეკლამების შექმნაში დაგეხმარებათ.

რა არის Instagram Reels?

ეს არის ვიდეო კონტენტის ახალი ფორმატი, რომელიც შეიძლება გამოყენებულ იქნას კომპანიის პოპულარიზაციისთვის და ახალი მომხმარებლების მოსაზიდად. ინსტაგრამ „სთორებისგან“ განსხვავებით, „რილსები“ არ ქრება 24 საათში და მათი შენახვა შესაძლებელია პროფილის არხში.

Reels-ით შეგიძლიათ შექმნათ 60 წამამდე ხანგრძლივობის მოკლე ვიდეოები მუსიკის, ეფექტებისა და ფილტრების გამოყენებით. მათი შენახვა ასევე შესაძლებელია სექციებში „საინტერესო” და „რილსები“ სექციებში.

ხშირად, იმის ასახსნელად, თუ რა არის ინსტაგრამის რგოლები, მათ ადარებენ TikTok ვიდეოებს.

ბიზნესისთვის Reels არის შესანიშნავი შესაძლებლობა, მოიზიდოს აუდიტორია და პოპულარიზაცია გაუწიოს პროდუქციას. ბრენდებს Reels-ის გამოყენება შეუძლიათ სარეკლამო ვიდეოების შესაქმნელად, ინფლუენსერებთან პარტნიორობისთვის, გამოწვევების შესათავაზებლად და ა.შ. იმისთვის, რომ რეკლამა ეფექტური იყოს, საკმარისი ბიუჯეტია საჭირო.

Reels-ის რეკლამისთვის გამოყენების უპირატესობები:

ნაკლები კონკურენცია – რგოლებმა ახლახან დაიწყეს აქტიური იმპულსის მოპოვება და ვინაიდან ეს არის ინოვაცია, კონკურენცია შედარებით დაბალია.

ახალი ბიზნეს შესაძლებლობები –  თქვენ შეგიძლიათ დაამატოთ სარეკლამო ბმულები RIL-ებზე ADS Manager-ის გამოყენებით.

გაზრდილი ვირუსულობა – ვირუსულობა არის ავტორის მონაწილეობის გარეშე გავრცელების უნარი. მთავარია ინსტაგრამის რგოლები ისე გადავიღოთ, რამ მათში აუდიტორია ადვილად ჩაერთოს.

აუდიტორიის ზრდა – ვინაიდან ეს ახალი ინსტრუმენტია, თავად სოციალური ქსელი მას უფრო დიდ წვდომას ანიჭებს, რათა უფრო აქტიურად გამოიყენონ.

 

ბრენდის განვითარება – ინსტაგრამზე რგოლები შესანიშნავია კომერციული კომპანიების პოპულარიზაციისთვის. თუ ვიდეო ყურადღებას იქცევს, მაშინ მისი დახმარებით შეგიძლიათ ბრენდისთვის საჭირო გზავნილის გადმოცემა მათი გასართობ ფორმატში „შეფუთვით”.

რა ტიპის კომპანიებისთვის არის მომგებიანი ინსტაგრამ „რილსები“?

სარესტორნო ბიზნესი

Male chef displays delicious salad for smartphone camera, preparing for blog post, digital age sharing, etc in a modern kitchen, at home or a restaurant.

ტანსაცმლის მაღაზიები

ტურიზმისა და მოგზაურობის სფერო

სილამაზის ინდუსტრია

ავეჯის საწარმოები

რა თქმა უნდა, „რილსების“ გაკეთება სხვა ტიპის პროდუქციის მწაროებლებსაც შეუძლიათ. მთავარია, თქვენი რგოლებისთვის აირჩიოთ ლამაზი კადრები და საინტერესო შინაარსი. ეს დაგეხმარებათ ახალი აუდიტორიის მოზიდვაში. საჭიროების შემთხვევაში, აღწერილობაში განათავსეთ სასარგებლო სტატია ან დაურთეთ პოსტი.