თუ თვლით, რომ თანამედროვე გამოწვევებს უნდა უპასუხოთ, ჩვენი რჩევები დაგეხმარებათ, ბიზნესის ონლაინ სივრცეში გადასატანად დაგეხმარებათ.
პირველი ნაბიჯი – ვიტრინა
უპირველეს ყოვლისა, ონლაინ გაყიდვისთვის თქვენ პროდუქცია სადმე უნდა განათავსოთ.
ვებ-გვერდი
ეს შეიძლება იყოს ერთი გვერდი (თუ მცირე რაოდენობის საქონელი გაქვთ), ან კატალოგის საიტი – შესყიდვის ფუნქციით, ან მის გარეშე. ვებ-გვერდი, ან ისარგებლოთ პროფესიონალის მომსახურებით.
სოციალური ქსელები
დღეს უკვე ძალიან ბევრი ადამიანი იყენებს ამ ვარიანტს. თუმცა, უნდა გახსოვდეთ, რომ ის ყველა ბიზნესს არ შეეფერება. უმჯობესია წინასწარ განსაზღვროთ, სად იქნება თქვენი აუდიტორია.
ბანერები
თქვენი პროდუქციის შესახებ ინფორმაცია შეიძლება გაავრცელოთ საიტებზე განთავსებული სარეკლამო ბანერების საშუალებით.
მეორე ნაბიჯი – რეკლამა
თუ თქვენს ვიტრინას რეკლამას არ გაუკეთებთ, მყიდველები არ იქნებიან.
კლიენტების ბაზა
დაიწყეთ პირდაპირი გაყიდვები თქვენს მომხმარებელთა ბაზაზე დაყრდნობით. დარეკეთ კლიენტების ტელეფონის ნომრებზე ან მიმართეთ ელფოსტის მონაცემთა ბაზას – გაგზავნეთ საინფორმაციო ბიულეტენი ინსტრუქციებით, თუ როგორ უნდა შეიძინონ პროდუქცია თქვენგან.
კონტექსტური რეკლამა Google Ads-ში
ეს საშუალებას მოგცემთ, სწრაფად გადმოიყვანოთ ვიზიტორები თქვენს საიტზე და მიიღოთ შეკვეთები.
მიზნობრივი რეკლამა სოციალურ ქსელებში
ეს საკმაოდ იაფი ვარიანტია, ასე რომ, ღირს ბიუჯეტში მისი გათვალისწინება.
SEO პოპულარიზაცია
საძიებო სისტემის ოპტიმიზაცია (SEO) საიტების იმ მდგომარეობამდე მიყვანას გულისხმობს, რომ კონკრეტული ფრაზის ან სიტყვის საძიებო სისტემაში ჩაწერისას (Google) თქვენი საიტის გვერდი ამოვარდეს Top 10 დან რომელიმე პოზიციაზე.
მესამე ნაბიჯი – გადახდა
პროდუქტის შეძენის პროცესში მნიშვნელოვანი პუნქტია გადახდა.
შესაძლებელია ვებსაიტებისთვის ონლაინ გადახდასთან დაკავშირება. ეს ფუნქცია შეიძლება ინტეგრირდეს საიტის შექმნისას, ან მოგვიანებით დაემატოს.
თქვენ ასევე შეგიძლიათ გადახდა მიიღოთ პროდუქციის მიღების შემდეგ – ამ შემთხვევაში, მყიდველი უხდის მიტანის სერვისს.
მეოთხე ნაბიჯი – მიტანა
მიწოდების ძირითადი ტიპია კურიერის მომსახურება.
არ უნდა დაგვავიწყდეს, რომ მთავარია სწორი პარტნიორის არჩევა, რომ აღმოფხვრათ ფინანსური და რეპუტაციული რისკი.
დასკვნა
თქვენი ბიზნესის ონლაინ სივრცეში გატანა არც ისე რთულია, როგორც შეიძლება ერთი შეხედვით მოგეჩვენოთ. უბრალოდ უნდა გადაწყვიტოთ ეს და აირჩიოთ სწორი მეთოდი. იმისათვის, რომ არ დაუშვათ შეცდომები და ეფექტურად გაანაწილოთ გამოყოფილი ბიუჯეტი, უმჯობესია მივმართოთ პროფესიონალებს.