როგორ გავუშვათ კონტექსტური რეკლამა Yahoo-ზე?

თუ საერთაშორისო ბაზარზე გასვლას აპირებთ, უცხოელი მომხმარებლების მოსაძებნად პირველ რიგში უნდა მიმართოთ Google-სა თუ Yahoo-ს. ამ პლატფრომებზე რეკლამის განთავსებას თავისი წესები აქვს.

დღევანდელ სტატიაში მოცემული მითითებები დაგეხმარებათ, კონტექსტური რეკლამა Yahoo-ზე განათავსოთ:

ამისთვის, უნდა გადახვიდეთ ბმულზე: https://advertising.yahoo.com/gemini/!

შემდეგ, შეხვიდეთ თქვენს ანგარიშში, ან შექმნათ, თუ არ გაქვთ.

ავტორიზაციის შემდეგ, აჭერთ ღილაკს Get started

სისტემა გადაგიყვანთ გვერდზე, სადაც უნდა შეავსოთ შემდეგი ველები:

კომპანიის სახელი;

საიტის მისამართი;

Საკონტაქტო ელ. ფოსტა;

ტელეფონის ნომერი;

ქვეყანა;

ვალიუტა.

ამის შემდეგ, დაეთანხმებით წესებს და აგრძელებთ რეკლამის დაყენებას.

ჯერ უნდა აირჩიოთ მიზანი:

ვებ-გვერდის მონახულება;

ბრენდის პოპულარიზაცია;

აპლიკაციის ჩამოტვირთვა.

დღეს განვიხილავთ კამპანიის შექმნის ვარიანტს, რომლის მთავარი მიზანი საიტის მონახულებაა. ასე რომ, მიზნის არჩევის შემდეგ, უნდა დავიწყოთ სარეკლამო კამპანია.

აირჩიეთ რეკლამის ტიპი:

search only;

search and native;

native only.

რა მნიშვნელობით არის გამოყენებული სიტყვა Native? – ამ შემთხვევაში აქ იგულისხმება, რომ რეკლამა გამოიყურება, როგორც ორიგინალური კონტენტი.

შემდეგ გადადიხართ სტანდარტული პარამეტრების დაყენებაზე:

ასაკი;

სქესი;

გეოტარგეტინგი;

რეკლამის ენა;

მომხმარებლის ინტერესები.

რეკლამის ჩვენების პირობა არის საკვანძო სიტყვების გამოყენება. მათი პოვნა შეგიძლიათ Google Word Planner-ში.

შემდეგ, ვნიშნავთ ბიუჯეტის დღიურ ან მთლიან ლიმიტს (მინიმალური ბიუჯეტი არის $5).

ყველა პარამეტრის დაყენების შემდეგ, მოგიწევთ თქვენი ანგარიშის შევსება.

რეკლამის მაგალითი Yahoo-ს საძიებო სისტემაში.