რა უნდა იცოდეთ Instagram-ის შესახებ
ინსტაგრამი ბოლო წლებში მნიშვნელოვნად შეიცვალა. გაჩნდა ახალი სარეკლამო შესაძლებლობები და შეიცვალა აუდიტორია. თუ ადრე აპლიკაციის მომხმარებელთა ბირთვი 35 წლამდე ქალები იყვნენ, ახლა აუდიტორია კიდევ უფრო მომწიფდა.
Instagram ინტეგრირდება სხვა სოციალურ სერვისებთან
აპლიკაციას აქვს Facebook, Twitter, Foursquare, Tumblr-სა და Flickr-ზე რეპოსტების შესაძლებლობა.
თუმცა უნდა გაითვალისწინოთ, ამ ამ პლატფორმის პოპულარობით სარგებლობა არც ისე ადვილია, თუ ზუსტად არ იცით, რა უნდა გააკეთოთ.
ეტაპი I – მოსამზადებელი პერიოდი:
ანგარიშის შექმნა და რეგისტრაცია
Instagram-ზე შეგიძლიათ დარეგისტრირდეთ აპლიკაციაში სმარტფონის საშუალებით, ასევე ყველა ბრაუზერში ნებისმიერი ოპერაციული სისტემის კომპიუტერიდან.
ნებისმიერი ანგარიში (კომერციული ან პირადი) შეიძლება დაუკავშირდეს ტელეფონს, Facebook-ის ანგარიშს და ელფოსტას. ჩვენ განსაკუთრებით გირჩევთ ამის გაკეთებას კომერციული ანგარიშით. Რისთვის? – დაბლოკვის შემდეგ გაგიადვილდებათ თქვენი ანგარიშის აღდგენა. გარდა ამისა, ანგარიშის დაკავშირება ამცირებს დაბლოკვის რისკს (თუ არ ხართ სპამერი და იცავთ წესებს).
ბიზნეს ანგარიშს ასევე აქვს მოწინავე ფუნქციები და შეგიძლიათ, თქვენი Instagram ანგარიში პირდაპირ Facebook-დან მართოთ.
რატომ უნდა გადახვიდეთ ბიზნეს პროფილზე?
ბიზნეს პროფილები უზრუნველყოფს შემდეგ შესაძლებლობებს:
- საკომუნიკაციო ღილაკი, რომელიც განთავსდება ღილაკის „გამოწერა“-ს გვერდით;
- ბიზნესის კატეგორია;
- ფიზიკური მისამართი (სურვილისამებრ);
- აუდიტორიისა და გამოქვეყნების სტატისტიკა;
- ახალი სარეკლამო შესაძლებლობები, მაგალითად, აქტიური ბმული Stories-ში.
როდესაც გადახვალთ ბიზნეს ანგარიშზე, შეგიძლიათ დაამატოთ ფიზიკური მისამართი (განსაკუთრებით მნიშვნელოვანია ადგილობრივი ბიზნესისთვის), ტელეფონის ნომერი და ელფოსტა. თქვენი საიტის აქტიური ბმულის გარდა, ასევე ნაჩვენებია ჰიპერბმული მისამართით, რომელიც დაწკაპუნებისას მომხმარებელს გადაჰყავს Google Maps-ში.
იმისათვის, რომ შეცვალოთ თქვენი ტელეფონის ნომერი, ელფოსტა და მისამართი, უნდა გადახვიდეთ თქვენი ანგარიშის პარამეტრებში და აირჩიოთ „პროფილის რედაქტირება”.
სტატისტიკა:
მაჩვენებლები, დაფარვა, ჩართულობა – შესაძლებელი იქნება გაეცნოთ ინფორმაციას თითოეული პოსტისთვის ისევე, როგორც საიტზე დაწკაპუნების სტატისტიკას.
როგორ დააკავშიროთ ბიზნეს პროფილი?
უნდა გადახვიდეთ პარამეტრებში, „ანგარიშის” განყოფილებაში და აირჩიოთ „კონვერტირება კომპანიის ანგარიშზე”. შემდეგ მოგეთხოვებათ თქვენი ანგარიშის Facebook-თან დაკავშირება. ეს აუცილებელია იმისათვის, რომ გამოიყენოთ Facebook სარეკლამო ანგარიშის ყველა შესაძლებლობა თქვენი ახალი ბიზნეს ანგარიშის გასაანალიზებლად. ამ პროცედურას 5 წუთამდე დრო დასჭირდება.
როდესაც ყველა პროცედურას გაივლით და დააწკაპუნებთ „ok“-ზე, თქვენი კომპანიის პროფილის შევსება დაგრჩებათ.
ანგარიშის ფლობის წესები:
ლიმიტები არის გამოწერების დაშვებული რაოდენობა დროის ერთეულზე. დეველოპერების გვერდზე ლიმიტების განყოფილებაში ნათქვამია: თუ საათში გამოწერების/გამოწერების რაოდენობა აღემატება 200-ს, შემდგომი მოქმედებები არ შესრულდება.
სხვა ოფიციალური შეზღუდვები არ არსებობს. ინსტაგრამი არ კრძალავს და არ ყინავს ანგარიშებს გაუქმების და გამოწერების რაოდენობის მიხედვით.
ანგარიშის დაცვა ჰაკერებისგან
ხშირია ანგარიშის გატაცების შემთხვევები. ადამიანები ამის გამო ასობით ათასს კარგავენ. ამიტომ სერიოზულად მოეკიდეთ უსაფრთხოებას. მით უმეტეს, თუ აპირებთ ინსტაგრამის შექმნას ბიზნესისთვის.
ამისთვის საჭროა:
- შექმნათ რთული პაროლი;
- დააკავშიროთ თქვენი ანგარიში სხვა სოციალური ქსელების გვერდებს (Facebook);
- შეამოწმეთ თქვენი საფოსტო ყუთი უსაფრთხოებისთვის. ფოსტისა და ინსტაგრამის პაროლები განსხვავებული უნდა იყოს;
- თუ 1000-ზე მეტი გამომწერი გყავთ, ჩართეთ ორეტაპიანი ავთენტიფიკაციის (როდესაც სტანდარტული პაროლისა და შესვლის გარდა, SMS კოდსაც მიიღებთ) პროცესში;
- არ შეიყვანოთ თქვენი მომხმარებლის სახელი/პაროლი საეჭვო საიტებზე;
- დროდადრო შეცვალეთ თქვენი Instagram პაროლი.
ინსტაგრამის ანგარიშების ტიპები:
- პირადი ანგარიშები;
- ბლოგერის ანგარიშები;
- პუბლიკაციები (თემატური თემები, ვიდეო და ფოტო კოლექციები);
- ონლაინ მაღაზიები და ოფლაინ მაღაზიები;
- ბიზნეს ანგარიშები (კაფეები და რესტორნები, ტურისტული სააგენტოები, წარმოება);
- ბრენდების ანგარიშები;
- სელებრითთა ანგარიშები.
ანგარიშის გაფორმება:
შეიმუშავეთ თქვენი ანგარიში ისე, რომ მომხმარებლებმა დაუყოვნებლივ მიიღონ პასუხი კითხვაზე – ვინ ხართ და რას სთავაზობთ მათ. ამისათვის ყურადღება მიაქციეთ სამ ძირითად ელემენტს:
ავატარი – ყურადღება მიაქციეთ მთავარ ფოტოს, რომელმაც უნდა მიიქციოს ყურადღება და გასმოსცეს თქვენი მთავარი სათქმელი.
ანგარიშის დასახელება – მთავარი წესი სიმარტივეა. ადამიანმა ადვილად უნდა დაიმახსოვროს სახელი და მერე გიპოვოს ძიებაში.
აღწერა – აღწერის სირთულე იმაში მდგომარეობს, რომ თქვენი ბიზნესის მთელი არსი მოკლე ტექსტში უნდა მოათავსოთ.
კონტენტი ინსტაგრამზე
თქვენი ინსტაგრამის წარმატებით პოპულარიზაციისთვის, უნდა იმუშაოთ როგორც ფოტოებზე, ასევე ტექსტზე. ბევრი ბლოგერი იყენებს ფოტოებს, როგორც ფერადი ტექსტის ილუსტრაციებს. საქონლის გასაყიდად კი ტექსტი ემსახურება მხოლოდ ფოტოს ან ვიდეოს დამატებას.
რა შინაარსის კონტენტი გჭირდებათ ინსტაგრამის გვერდის პოპულარიზაციისთვის?
- ინფორმაციული;
- გასართობი;
- გასაყიდი;
- საიმიჯო კონტენტი.
- ამ ყველაფრის თანაფარდობა შეიძლება იყოს შემდეგი პრინციპით:
- 40% – ინფორმატიული;
- 20% – გასართობი;
- 30% – გასაყიდი;
- 10% – საიმიჯო.
თუ ამ ყველაფერს გაითვალისწინებთ, თქვენი ინსტაგრამ გვერდი უფრო სწორად და სწრაფად განვითარდება და გაგიყვანთ იმ შედეგებზე, რაც ბიზნესისთვის გჭირდებათ.