YouTube-ზე რეკლამის განთავსება Google Ads სერვისის გამოყენებით ხორციელდება.
თუ YouTube-ზე რეკლამის გაშვებას გეგმავთ, მაგრამ არ იცით საიდან დაიწყოთ, ეს სტატია ჩაიკითხეთ.
YouTube-ზე სარეკლამო კამპანიის გაშვების ინსტრუქცია
YouTube-ზე სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში იქმნება ვიდეო, რის შემდეგაც ის ქვეყნდება რეკლამის განმთავსებლის არხზე.
შემდეგ აყენებთ ეკრანის პარამეტრებს თქვენი Google Ads-ის ანგარიშში, ზღუდავთ მიზნობრიობას და აყენებთ სტატისტიკის შეგროვებას.
YouTube-ზე რეკლამის დაყენების უფრო დეტალური ინსტრუქცია კი ასე გამოიყურება:
შექმენით YouTube არხი
YouTube-ზე რეკლამის გაშვების პირველი ეტაპი არის არხის შექმნა, სადაც შემდგომში ატვირთავთ სარეკლამო ვიდეოებს. ამისთვის უნდა შეხვიდეთ YouTube-ზე თქვენი Google ანგარიშის გამოყენებით და აირჩიოთ „თქვენი არხი“.
შეგიძლიათ გამოიყენოთ როგორც თქვენს Google ანგარიშში მითითებული სახელი, ასევე აირჩიოთ იმ ბრენდთან დაკავშირებული სახელი, რომელსაც რეკლამას უწევთ.
YouTube-ზე ვიდეო კონტენტის გამოქვეყნების რამდენიმე გზა არსებობს:
- საჯარო ვიდეოები – სისტემის ნებისმიერ მომხმარებელს შეუძლია მათი ნახვა;
- ვიდეო, რომელიც დამალულია ძიების სისტემასა თუ არხზე, თუმცა ხელმისაწვდომია პირდაპირი ჰიპერბმულის სახით;
- შეზღუდული ვიდეო, მიწოდებული სპეციალური მოწვევით;
- ვიდეოები, რომლებიც ყველასთვის ხელმისაწვდომია ავტორის მიერ შერჩეულ დროს.
სარეკლამო მიზნებისთვის გამოყენებული სარეკლამო ვიდეოების გამოქვეყნებისას დააყენეთ ღია წვდომა ან გახადეთ ვიდეო ხელმისაწვდომი ბმულის საშუალებით.
აირჩიეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია
დღეს იშვიათად მიმართავენ ფართო აუდიტორიას და უპირატესობას ანიჭებენ მკაცრი კრიტერიუმების შესაბამისად შერჩეულ სამიზნე აუდიტორიას.
ჩართეთ ანალიტიკა
YouTube კამპანიების მართვის ერთ-ერთი ყველაზე რთული ამოცანაა ROI-ის (Return on Investment/განხორციელებული ინვესტიციიდან მიღებული სარგებელი) გაზომვა.
რა უნდა გავითვალისწინოთ YouTube-ზე რეკლამის გაშვებისას?
- სერვისებისთვის აირჩიეთ რეკლამა ვიდეო ფორმატში;
- თქვენი ვიდეოები უნდა იყოს მოკლე, მაგრამ დასამახსოვრებელი;
- არ დაგავიწყდეთ, რომ ვიზიტორებს აინტერესებთ შინაარსი და არა რეკლამა, რაც ზოგადად ყურადღების გაფანტვას იწვევს;
- მონიშნეთ თქვენი სამიზნე აუდიტორია ყურადღებით;
- ნუ იჩქარებთ დასკვნების გამოტანას – გაშვების შემდეგ არ შეცვალოთ კამპანიის პარამეტრები რამდენიმე დღის განმავლობაში. სისტემამ უნდა დააგროვოს სტატისტიკური ინფორმაცია და მოახდინოს ოპტიმიზაცია. ანალიზი და დასკვნები მხოლოდ ამის შემდეგ უნდა გაკეთდეს;
- გახსოვდეთ პირველი „5 წამის“ მნიშვნელობა. ამ დროს მომხმარებელი წყვეტს, გააგრძელოს თუ არა ვიდეოს ყურება;
უთხარით თქვენს პოტენციურ მომხმარებელს, რა შემდეგი ნაბიჯები უნდა გადადგან – გადადით ვებსაიტზე, დარეგისტრირდით აქციაზე, ჩამოტვირთეთ აპლიკაცია, ეწვიეთ მაღაზიას და ა.შ.