რატომ არის საჭირო Google-ში ბიზნეს პროფილის შექმნა?

წარმოიდგინეთ, თქვენ ავტოსერვისი გაქვთ, გზაზე მიმავალ მძღოლს კი მანქანა გაუფუჭდა. რას გააკეთებს ის პირველ რიგში? ხელში აიღებს სმარტფონს, შევა Google-ში და უახლოეს ავტოცენტს მოიძიებს. ხოლო თუ თქვენ საკუთარი პროფილი არ გაქვთ, ჩათვალეთ, რომ კლიენტი დაკარგეთ. დღეს, ციფრული პლატფორმების გარეშე ბიზნესსაქმიანობა წარმოუდგენელია.

რა არის Google-ის ბიზნეს პროფილი?

ეს უფასო ინსტრუმენტია, რომელიც მცირე ბიზნესის და არაკომერციული ორგანიზაციის მფლობელებს საშუალებას აძლევს, თავიანთი კომპანიების შესახებ ინფორმაცია გაავრცელონ Google Search-სა და Maps-ში. ბიზნეს-პროფილის დახმარებით, შეძლებთ კლიენტებთან ურთიერთობას, სიახლეების გამოქვეყნებას და დააკვირდებით, როგორ ურთიერთქმედებენ კლიენტები თქვენს ბიზნესთან Google-ში.

იმისთვის, რომ ტენდენციებს არ ჩამორჩეთ და ბიზნესი Google-ში დაარეგისტრიროთ, რამდენიმე ინსტრუქციას უნდა მიყვეთ:

გახსენით კომპიუტერში Google-ს ექაუნთი.

  • ხოლო თუ არ გაქვთ, შექმენით ახალი. ამისთვის, რეგისტრაციისას უნდა მიუთითოთ თქვენი კომპანიის დომენის ელფოსტის მისამართი.

გადადით პროფილის შექმნის გვერდზე.

მიუთითეთ კომპანიის სახელწოდება

  • როდესაც თქვენი კომპანიის სახელის პირველ ასოებს შეიყვანთ, შესაძლოა სხვადასხვა ვარიანტები ამოგიგდოთ.
  • ამასთან, თუ შეტყობინებას მიიღებთ იმის შესახებ, რომ ვიღაცამ უკვე დაადასტურა თქვენი ბიზნეს ინფორმაცია, სთხოვეთ ამ პირს, გადმოგცეთ ამ ბიზნეს პროფილზე უფლებები.

შემდეგ, იპოვეთ თქვენი საქმიანობის ტიპი.

  • მიუთითეთ, აქვს თუ არა თქვენს კომპანიას მისამართი, სადაც ემსახურებით მომხმარებლებს. თუ ფილიალი გაქვთ, სადაც თქვენი თანამშრომლები კლიენტებ იღებენ სამუშაო საათებში, დააჭირეთ „კი“-ს.

შესაძლოა, დაგჭრდეთ სამუშაო საათების მითითება ან რუკაზე თქვენი კომპანიის მისამართის მონიშვნა.

  • თუ არ გაქვთ ფილიალი, სადაც თქვენი თანამშრომლები კლიენტებს იღებენ, დააჭირეთ „არა“-ს.

მიუთითეთ თქვენი მომსახურების არეალი. შეგიძლიათ მიუთითოთ ქალაქი, საფოსტო ინდექსი ან ტერიტორიის სხვა აღნიშვნა, სადაც მუშაობთ.

  • შეგიძლიათ დაამატოთ 20-მდე სერვის ცენტრი.
  • გაითვალისწინეთ: რეკომენდირებულია მომსახურების არეალის არა უმეტეს 2 საათის სავალ გზამდე შეზღუდვა, თუმცა, ზოგიერთი კომპანია უფრო შორ დისტანციასაც უთითებს.

მიუთითეთ კომპანიის ტელეფონის ნომერი და საიტის URL (უნიფიცირებული რესურსი ლოკატორი).

შემდეგ, აირჩიეთ მონაცემთა დადასტურების მეთოდი:

  • გირჩევთ, დადასტურების მოთხოვნის გაგზავნამდე შეამოწმოთ თქვენს მიერ მითითებული ინფორმაცია.

თქვენი მონაცემების დაუყოვნებლივ დასადასტურებლად გვერდის ზედა, წითელ ბანერზე დააწკაპუნეთ სიტყვაზე – „დადასტურება“.

ხოლო მოგვიანებით დასადასტურებლად, დააჭირეთ ღილაკს – Confirm later.

  • თუ თქვენი კომპანიის პროფილში ქსელის მონაცემების მართვის ნებართვა  არ გაქვთ, დახმარებისთვის მიმართეთ ვინმეს, ვისაც აქვს ასეთი ნებართვა.