იმისთვის, რომ გამომწერების ყურადღება დაიბრუნოთ, რამდენიმე რჩევა გამოგადგებათ.
რატომ კარგავთ გამომწერებს?
აბონენტების დაკარგვა საკმაოდ ბუნებრივია. ამიტომ, არ არის საჭირო პანიკაში ჩავარდნა. ამას უბრალოდ შეხედეთ, როგორც ზამთრის დადგომას – ის მაინც მოვა და შენი ბრალი არ არის. იგივე ეხება მომხმარებლებს.
მათი ინტერესის დაკარგვის ძირითადი მიზეზებია:
- ძალიან ხშირად წერდი;
- ძალიან იშვიათად წერდი;
- თქვენი შეტყობინებები არ განსხვავდებოდა სხვებისგან;
- თქვენს შეტყობინებებში არაფერია ახალი ((მაგალითად, ყოველ ორშაბათს აგზავნით 10%-იან ფასდაკლებას 6 პროდუქტზე);
- თქვენი გზავნილები უინტერესო გახდა;
- მომხმარებელმა ელექტრონული ფოსტის მისამართი შეიცვალა.
პირველი ნაბიჯები მომხმარებლების დასაბრუნებლად
დასაწყისისთვის, შეგიძლიათ შეამოწმოთ თქვენი სტატისტიკა და ნახოთ, რომელი წინადადებები მოქმედებს თქვენს მომხმარებლებში ყველაზე დიდი პოპულარობით? სტატისტიკის შემოწმება საშუალებას მოგცემთ გაარკვიოთ, რა გახდა თქვენდამი ინტერესის გაქრობის მიზეზი.
ასევე მნიშვნელოვანია თქვენი „თითქმის დაკარგული” მომხმარებლების დაყოფა შემდეგ სეგმენტებად:
- არ გაუხსნია არც ერთი წერილი;
- გახსნა მხოლოდ 1 წერილი;
- არ გაუხსნია ბოლო წერილი;
- ბოლო ერთი თვეა, წერილი არ გაუხსნია.
- ეს ნიშნავს, რომ მათი ყურადღების დაბრუნების მეთოდები ინდივიდუალური უნდა იყოს.
რა უნდა გააკეთოთ შემდეგ?
გააკეთეთ შეთავაზება:
ფოსტით შეთავაზების გაკეთების მთავარი პრობლემა იმაშია, რომ აბონენტს არ ესმის მისი ღირებულება, ან წერილები აღიზიანებს. ასე რომ, დაწერეთ წერილი ერთი ყველაზე მნიშვნელოვანი წინადადებით. ეს არ უნდა იყოს ფასდაკლება. გამოიყენეთ ბონუსები და საჩუქრები. შემდეგ შესთავაზეთ გამოწერის გაუქმების შესაძლებლობა.
აირჩიეთ თემა:
წერილის თემა უნდა იყოს დამაინტერესებელი. მაგალითად – „რამე მოხდა?” „იყო თუ არა კურიერი თქვენს მიმართ უხეში?”, „თქვენ არ წაგიკითხავთ გასული სამშაბათის წერილი” და ა.შ.
დაამატეთ ემოციურობა:
მოუყევით თქვენს მომხმარებლებს სენტიმენტალური ისტორია, მაგალითად, თქვენი ბიზნესის წინააღმდეგობებით სავსე წინსვლის შესახებ.
გამოიყენეთ მომხმარებლის შესახებ ინფორმაცია:
რა თქმა უნდა, ყოველთვის სასარგებლოა, თუ თქვენს მომხმარებლებს იცნობთ, მაგრამ კიდევ უფრო მნიშვნელოვანია იმის მონიტორინგი, თუ რას აკეთებს ის, როგორც მყიდველი. მაგალითად, მან იყიდა თქვენგან ტელეფონი და უკან აღარ დაბრუნებულა. ჰკითხეთ მას რატომ?
დაწერეთ ავტომატური წერილების სერია:
ამ ფორმით შეგიძლიათ გაარკვიოთ, რატომ შეწყვიტა თქვენმა კლიენტმა თქვენი გზავნილების კითხვა. შემდეგ შესთავაზეთ მას სასარგებლო კონტენტი და ბოლოს, შესთავაზეთ ერთჯერადი ფასდაკლება. იყავით ყურადღებიანი თქვენი მომხმარებლების მიმართ და ისინი იმავეთი გიპასუხებენ.