რისთვის არის საჭირო Google-ის ანალიტიკა?
ეს არის მარტივი, ინტუიციური და ადვილად გამოსაყენებელი ვებმასტერული ინსტრუმენტი, რომელიც საშუალებას გაძლევთ მიიღოთ ზუსტი ინფორმაცია მომხმარებლის ქცევისა და კონვერტაციის შესახებ. მისი აშკარა უპირატესობა იმაში მდგომარეობს, რომ მას აქვს ფუნქციების დიდი რაოდენობა და თან უფასოა.
თუ Google Analytics ვებ რესურსს დაამატებთ, შეძლებთ თვალყური ადევნოთ:
- საიტზე განხორციელებული ცვლილებების გავლენა მომხმარებლის ქცევაზე;
- ტრეფიკის წყაროები;
- სარეკლამო კამპანიის ჩატარება და შედეგები;
- გვერდის ტრეფიკი;
- მომხმარებლის სესიების ხანგრძლივობა და სხვა.
ამ ხელსაწყოს გამოყენების დასაწყებად, ის ჯერ უნდა დააინსტალიროთ თქვენს ვებ რესურსზე.
როგორ დააკავშიროთ Google Analytics თქვენს ვებსაიტს?
ჯერ უნდა დარეგისტრირდეთ Google-ში.
თქვენი პროფილის შექმნის შემდეგ, შეგიძლიათ დაიწყოთ შემდეგი ინფორმაციის შეყვანა:
- საიტის სახელი და მისი URL;
- აირჩიეთ ტერიტორია, რომელსაც ეკუთვნის;
- მოხსენების დროის ზონის კონფიგურაცია.
„ანგარიშის სპეციალისტების“ ველის მონიშვნით, თქვენ მიიღებთ ვებ რესურსების ხელშეწყობის რეკომენდაციებს პროფესიონალებისგან.
შემდეგ უნდა დაეთანხმოთ მომხმარებლის ხელშეკრულებას და დააწკაპუნოთ „მიიღეთ თვალისდევნების ID“.
შექმნილი Google Analytics მრიცხველის ნახვა შეგიძლიათ თვალისდევნების კოდის განყოფილებაში, ტუმცა, სანამ მას საიტზე დააკავშირებთ, გირჩევთ ამ ხელსაწყოს პარამეტრები მოარგოთ თქვენს საჭიროებებს.
Google Analytics-ის დაყენება
„რესურსების” განყოფილებაში შეგიძლიათ გამართოთ შემდეგი ფუნქციები:
ჩართეთ დემოგრაფიული ანგარიშგება, რომელიც საშუალებას მოგცემთ მიიღოთ მონაცემები ვიზიტორთა სქესის და ასაკის შესახებ – ის მდებარეობს განყოფილებაში „ფუნქციები რეკლამის განმთავსებლებისთვის“;
მიიღეთ ინფორმაცია შიდა ბმულების შესახებ – ამისათვის თქვენ უნდა ჩართოთ „გაუმჯობესებული ბმულის ატრიბუციის გამოყენება“;
იხილეთ მომხმარებლის ქცევა შთაბეჭდილების ან დაწკაპუნების შემდეგ – ეს შესაძლებელია, თუ გააქტიურებთ AdWords პროფილს „რესურსების პარამეტრებში“.
Google Analytics-ის დაყენება „View” განყოფილებაში საშუალებას გაძლევთ გამართოთ 25 ანგარიში – მომხმარებელმა უნდა აირჩიოს მხოლოდ ის, რომელიც მისთვის მნიშვნელოვანია.
„Views” პარამეტრებში შეგიძლიათ აირჩიოთ ვალუტა. ასევე ამ განყოფილებაში შეგიძლიათ მიუთითოთ მომხმარებლები და მათი წვდომის უფლებები მოხსენებაზე.
სვეტში „მიზნები” ჩამოთვლილია სტანდარტული მიზნების ვარიანტები, რომლებიც ორიენტირებულია კონვერტაციის მოქმედებებზე. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ მიზნები მოწოდებული სიიდან ან თავად დააყენოთ ისინი. ისინი მაქსიმალურად დეტალურად უნდა იყოს აღწერილი, სწორედ ეს უნდა გახდეს საიტის პოპულარიზაციის ეფექტურობის ანალიზის საფუძველი.
ამ განყოფილებაში შეგიძლიათ შექმნათ კონტენტის ჯგუფები გვერდების ან მასალების გაერთიანებით მსგავსი მახასიათებლების საფუძველზე.
ელექტრონული კომერციის პარამეტრების განყოფილება ძალიან მოსახერხებელია ონლაინ მაღაზიებისთვის – ის საშუალებას გაძლევთ თვალყური ადევნოთ მომხმარებლის ქცევას პროდუქტის შეძენის თითოეულ ეტაპზე.
როგორ დააინსტალიროთ Google Analytics თქვენს ვებსაიტზე?
მიღებული კოდი უნდა დააკოპიროთ და ჩასვათ ყველა გვერდზე ან შაბლონის ფაილში.
Google Analytics მრიცხველი სამი გზით შეგიძლიათ დაამატოთ:
FTP-ის საშუალებით;
მოდულის გამოყენებით;
Google Tag Manager-ის გამოყენებით;
ამის შემდეგ ვებმასტერს შეუძლია დაიწყოს მუშაობა და მიიღოს და გააანალიზოს Google Analytics რეპორტინგი.