მათ მოსაზიდად ინტერნეტ გვერდებზე განთავსდება კონტექსტური რეკლამა, ანუ ქვეყნდება რეკლამები პროდუქტებზე, რომლებიც შეესაბამება კონკრეტული რესურსის შინაარსს.
როგორ მოვახდინოთ ხარჯის გაანგარიშება?
კონტექსტურ რეკლამაში დამკვეთი იხდის თითო დაწკაპუნებისთვის.
Cost Per Click – დაწყეპუნების ღირებულება დამოკიდებულია კონკურენციაზე, სეზონზე, რეგიონზე და სხვა ობიექტურ ფაქტორებზე.
მსგავსი მიდგომა შეიძლება მომგებიანი გამოდგეს, თუ ზოგიერთ ფაქტორს გაითვალისწინებთ. მათგან ყველაზე მნიშვნელოვანია რეკლამის ჩვენების ადგილისა და დროის არჩევა.
რეკლამის განმთავსებლებს საძიებო სისტემები სთავაზობენ საკვანძო სიტყვების დამგეგმავის გამოყენებას, რათა უფრო გაიზარდოს ეფექტის მიღების შანსები.
როგორ გამოვიყენოთ საკვანძო სიტყვების დამგეგმავი სწორად?
საკვანძო სიტყვების წინასწარი ანალიზი აჩვენებს სად და რამდენჯერ გჭირდებათ კონტექსტური რეკლამის გაშვება.
რეკლამის განმთავსებლებისთვის არსებობს Google Keyword Planner. ეს არის უფასო ინსტრუმენტი საკვანძო სიტყვების ძიებისთვის და მონაცემების გასაანალიზებლად, რაც აუცილებელია სარეკლამო კამპანიის ხარჯების გამოსათვლელად.
ეს ინსტრუმენტი საშუალებას გაძლევთ გამოთვალოთ:
მოთხოვნების დამოკიდებულება წელიწადის დროზე;
თითო დაწკაპუნების სავარაუდო ღირებულება.
Google Adwords-ში ანგარიშის დაყენება ხელმისაწვდომია გუგლის საძიებო სისტემაში დარეგისტრირებული პირებისთვის.
Google-თან ანგარიშის შექმნის შემდეგ გადადით აპლიკაციაში სარეკლამო კამპანიის დასაყენებლად.
GAds-ის მთავარ გვერდზე აირჩიეთ ბრძანება „დაწყება“.
თქვენი ანგარიშის დეტალების გამოყენებით სისტემაში შესვლის შემდეგ, GAds შემოგთავაზებთ სარეკლამო კამპანიის შექმნას.
მაგრამ ეს არ არის საჭირო დაგეგმვამდე და გაანგარიშებამდე, ამიტომ მომხმარებელი ირჩევს „გადართვა ექსპერტის რეჟიმში”.
Google Keyword Planner-ის გამოყენების ინსტრუქცია:
შემდეგ გვერდზე აირჩიეთ დავალება „ანგარიშის შექმნა კამპანიის გარეშე“.
პერსონალური მონაცემების შესაბამის ველებში შეყვანის შემდეგ შეიქმნება ანგარიში GAds-ში.
ზედა მარჯვენა კუთხეში გახსენით „ინსტრუმენტები და პარამეტრების” ჩანართი.
„დაგეგმვის” განყოფილებაში იპოვეთ ჩანართი Key Query Planner.
ზედა მარჯვენა კუთხეში გახსენით „ინსტრუმენტები და პარამეტრების” ჩანართი.
„დაგეგმვის” განყოფილებაში იპოვეთ ჩანართი Key Query Planner.
სისტემა შესთავაზებს ძიების ორ ვარიანტს: „ახალი საკვანძო სიტყვების პოვნა“, „მოთხოვნებისა და პროგნოზების რაოდენობის ნახვა“.
მეორე ვარიანტი შესაფერისია სარეკლამო კამპანიის ბიუჯეტის გამოსათვლელად.
სტატისტიკის გასარკვევად, ველში შეიყვანეთ მძიმით გამოყოფილი საკვანძო სიტყვები და ფრაზები.
პროგრამა გახსნის მონაცემებს: დაწკაპუნების რაოდენობას, შთაბეჭდილებებს, ღირებულებას, საშუალო პოზიციას და თითო დაწკაპუნებას მომდევნო თვისთვის.
მიღებული ინფორმაციის საფუძველზე თქვენ გაიგებეთ ინფორმაციას ძიების ზუსტი მოცულობის შესახებ. სისტემა ასევე უზრუნველყოფს პოტენციური აუდიტორიის ადგილმდებარეობის დიაგრამას.
გამოცდილება აჩვენებს, რომ Google-ში კონტექსტური რეკლამის ზუსტი თანხის გაანგარიშება მხოლოდ მათ შეუძლიათ, ვინც უკვე გახსნეს კამპანია Google Adwords-ში.