რა ტიპის პოსტები იდება სოციალურ ქსელებში და რისთვის არის ისინი საჭირო?
სოციალური ქსელების კონტენტის ხუთი ძირითადი ტიპი:
სოციალურ ქსელებში არსებობს ტექსტური, გრაფიკული, ვიზუალური, აუდიო და ვიდეო ინფორმაციის კოლექცია, რომელიც გამოიყენება პოპულარიზაციისთვის. ის უნდა იყოს მრავალფეროვანი, საინტერესო, სასარგებლო და უნიკალური. მისი შექმნა მარტივია, უბრალოდ უნდა მიმართოთ ცოტაოდენ კრეატიულობას და გაიგოთ სოციალური ქსელების კონტენტის ტიპები.
1.საინფორმაციო კონტენტი – შეიცავს ინფორმაციას, რომელიც მიმართულია ნდობის მოპოვებაზე.
რომელია შინაარსის ყველაზე გავრცელებული ტიპი?
კომპანიის ისტორიის შესახებ – წარმატების გზა და განვითარების ძირითადი ეტაპები;
სიახლეების შესახებ – რა ხდება კომპანიის და მთლიანად ინდუსტრიის ცხოვრებაში;
პერსონალის კვალიფიკაციის შესახებ – ტრენინგები და კურსები, რომლებიც თქვენ და თქვენს თანამშრომლებს ნამდვილ პროფესიონალებად აქცევთ;
კომპანიის ძლიერი მხარეების შესახებ – უპირატესობები, რომლებიც მნიშვნელოვანია კლიენტისთვის, რათა მათ თვალში ბრენდის სანდოობა გაიზარდოს.
2.გასაყიდი კონტენტი
გასაყიდი კონტენტი გეხმარებათ, პოტენციურ მყიდველი რეალურ კლიენტად აქციოთ. ასეთი კონტენტი უნდა იკავებდეს მთლიანი კონტენტის არაუმეტეს 30%-ს.
უპირატესობები – შედის პროდუქტის ძლიერი მხარეები და გამოცხადებული შეთავაზება;
გადაწყვეტილებები – სარგებელი, რომელსაც მომხმარებელი მიიღებს თქვენი პროდუქტის ან სერვისის არჩევით;
ფასები – პროდუქციის ღირებულება და მისი დასაბუთება;
უკუკავშირი კლიენტებისგან – არსებული კლიენტების მოსაზრებები, რომლებსაც უკვე აქვთ თქვენთან მუშაობის გამოცდილება.
სოციალურ ქსელებში გასაყიდი კონტენტის შექმნა ნამდვილი ხელოვნებაა. გაყიდვების პოსტი უნდა შეიცავდეს მიმზიდველ სათაურს, უნიკალურ შეთავაზებას, შეზღუდულ დროს და მოწოდებას მოქმედებისკენ.
3.საგანმანათლებლო კონტენტი
ამ ტიპის კონტენტი ადასტურებს ბლოგის ავტორის გამოცდილებას კონკრეტულ საკითხში.
4.საინტერესო კონტენტი
ამ ტიპის პოსტი სოციალურ ქსელებში ითვლება ყველაზე ეფექტურად, რადგან ის ახალისებს პოტენციურ ან არსებულ კლიენტებთან ერთგვარ დიალოგში შესვლას. ამავდროულად, ის მიზნად ისახავს ნდობის განმტკიცებას და კომუნიკაციის დამყარებას.
5.გასართობი კონტენტი
მსგავსი კონტენტი ასუფთავებს ატმოსფეროს და ქმნის განწყობას. ამ ტიპის კონტენტი სოციალურ ქსელებში არ წყვეტს უშუალო ბიზნეს პრობლემებს, მაგრამ მას შეუძლია მიიპყროს პოტენციური მომხმარებლების ყურადღება.