ამ სტატიაში ჩვენ გეტყვით, თუ როგორ უნდა დააინსტალიროთ Facebook პიქსელი საიტებზე, რომლებიც WordPress-ზე მხარდაჭერით სარგებლობენ.
როგორ დააინსტალიროთ პიქსელი WordPress-ზე შექმნილ ვებსაიტზე?
იმისათვის, რომ Facebook Pixel დააინსტალიროთ WordPress-ის ადმინისტრატორის მეშვეობით, გადადით ჩანართზე Appearance და აირჩიეთ Theme Editor ჩამოსაშლელი სიიდან.
თემის ფაილებს შორის იპოვეთ header.php-ს. გახსენით და ჩასვით პიქსელის კოდი დახურვის </head> ტეგამდე.
განაახლეთ ფაილი და დაასრულეთ პიქსელის ინსტალაცია.
მოდულის გამოყენება
დააინსტალირეთ პიქსელის ოფიციალური მოდული. ის განკუთვნილია საიტებისთვის, რომლებიც იყენებენ WooCommerce-ს, ღია კოდის ელექტრონული კომერციის მოდულს. მისი დახმარებით თქვენ შეგიძლიათ შექმნათ და დააკონფიგურიროთ ონლაინ მაღაზია ვებ განვითარების საფუძვლიანი ცოდნის გარეშე.
როგორ უნდა დააინსტალიროთ?
აირჩიეთ Plugins ჩანართი საიტის ადმინისტრაციულ პანელში და დაამატეთ ახალი; საძიებო ზოლში, რომელიც გამოჩნდება, იპოვეთ საჭირო დანამატი – დააინსტალირეთ და შემდეგ გაააქტიურეთ.
გადადით პარამეტრებზე, გაუშვით მოდული „ინტეგრაციის” ჩანართში.
ფანჯარაში, რომელიც გამოჩნდება, შედით თქვენს Facebook პროფილში და აირჩიეთ თქვენი კომპანიის გვერდი.
მიუთითეთ სასურველი პიქსელი.
თუ უკვე გაქვთ შექმნილი პროდუქციის კატალოგი, შემოიტანეთ ის და დაასრულეთ ინსტალაცია.
მას შემდეგ, რაც პიქსელი დაინსტალირდება თქვენს საიტზე, შეძლებთ გააგრძელოთ რეკლამის გაშვება.
როგორ უნდა შემოწმდეს პიქსელის მუშაობა?
პიქსელის დამატების შემდეგ, თქვენ უნდა დარწმუნდეთ, რომ ის სწორად გადასცემს მონაცემებს სისტემაში. ამის შემოწმება შეგიძლიათ Facebook Pixel Helper გაფართოების გამოყენებით – ეს არის სწრაფი და მოსახერხებელი.
თუ პარამეტრები სწორია, გაფართოების ხატულა ხელსაწყოთა ზოლში გააქტიურდება და თავად პროგრამა გააზიარებს ინფორმაციას დაინსტალირებული პიქსელებისა და მოვლენების შესახებ.
თუ კოდის პარამეტრებში შეცდომაა, სისტემა გამოგიგზავნით შესაბამის შეტყობინებას.