სწორედ ბაზრის კვლევა გვეხმარება იმის უზრუნველსაყოფად, რომ პროდუქტის გაშვებას თქვენთვის სასარგებლო ნაბიჯები მოჰყვება კლიენტთა მხრიდან.
მობილური აპლიკაციების მარკეტინგის მთავარი ამოცანაა მობილური პროდუქტის სერვისების გაყიდვა რაც შეიძლება მეტ მომხმარებელზე.
ერთი მხრივ, მარკეტინგი ხელს უწყობს ბაზარზე განაცხადის გაკეთაბას და კონკურენტებს შორის პოპულარობის მოპოვებას, ხოლო მეორე მხრივ, ის იზიდავს სამიზნე აუდიტორიას. ამიტომ, აპლიკაცია უნდა იყოს მოსახერხებელი.
რა თქმა უნდა, მომხმარებლებზე ზრუნვას ვერ შეძლებთ, თუ მხოლოდ საკუთარ შემოსავალზე იდარდებთ. მაგალითად, შექმნით საშუალო ხარისხის აპლიკაციას, არ განაახლებთ მას, არ უპასუხებთ გამოხმაურებებს, არ გამოასწორებთ შეცდომებს და, ზოგადად, არ გააუმჯობესებთ თქვენს მობილურ პროდუქტს.
ხოლო თუ ინვესტიციას ჩადებთ UA-ში (ფასიანი ტრაფიკი) და ჩაატარეთ აგრესიულ სარეკლამო კამპანიებს, აპლიკაცია ძალიან მალე მიიქცევს სამიზნე აუდიტორიის ყურადღებას. გახსოვდეთ – კომპანიები, რომლებიც მარკეტინგის გონივრულად იყენებენ, მუდმივად ავითარებენ მობილურ პროდუქტებს.
გახსოვდეთ, მობილური აპლიკაციების მარკეტინგში, ისევე როგორც ყველა სხვა შემთხვევაში, მნიშვნელოვანია ოქროს შუალედი – არ შეიძლება, რეკლამა ეფექტური იყოს და თავად აპლიკაციამ მომხმარებლებს იმედები გაუცრუოს.
მობილური აპლიკაციების ზრდის სტრატეგიების ძირითადი პუნქტებია:
- ASO;
- UA (ფასიანი ტრაფიკი);
- Სოციალური მედია;
- გავლენის მოხდება ინფლუენსერებსა და მათ ბლოგებზე;
- კონტენტ მარკეტინგი და მედიასთან ურთიერთობა;
- მომხმარებლის ლოიალობის მიღწევა;
- SEO;
- KPI, პრომოუშენის ეფექტურობა.