8 საინსპირაციო დიზაინი თქვენი რესტორნის ვებგვერდისთვის

8 საინსპირაციო დიზაინი თქვენი რესტორნის ვებგვერდისთვის.
ვებსაიტის ყველაზე ეფექტური დიზაინი დამოკიდებული იქნება თქვენი რესტორნის სტილზე. ფორმალურია ის თუ არაფორმალური? სწრაფი კვების ობიექტი თუ ადგილობრივი ქსელი? თქვენ უნდა დაუკავშიროთ თქვენი ადგილის ხასიათი თქვენს მომხმარებლებთან, რათა მათ ზუსტად იცოდნენ რას უნდა ელოდონ, ასე რომ ყველა ეს ფაქტორი გავლენას მოახდენს თქვენს ვებ-გვერდის დიზაინზე. მაგრამ არსებობს რამდენიმე სტანდარტული ელემენტი, რომლებიც უნდა გაითვალისწინოთ.
ასე რომ, გაგიზიარებთ 8 რესტორნის ვებსაიტის დიზაინის მაგალითებს, რომელიც მოიცავს კარგ ბრენდინგს, ინტუიციურ ნავიგაციას და ა.შ.
მიდა არის იტალიური რესტორანი ბოსტონის სამხრეთ ბოლოში საოცარი პასტას კერძებით, ღვინის შესანიშნავი სიითა და უბრალოდ საოცარი გარემოთი. ვებ-გვერის დიზაინი სრულყოფილად შეესაბამება ამ ყველაფერს.
ჩრდილებიანი ვარდისფერი ფონი, გლუვი sans serif შრიფტი, დამაინტრიგებელი ფოტო. ძალიან კარგი და მარტივად გამოყენებადი ეფექტია, რაც იდეალურია რესტორნისთვის, რომელიც იღებს ჯავშნებსა და ონლაინ შეკვეთებს.
თუ ფიქრობთ, რომ ბრენდის მიმზიდველი დიზაინი მხოლოდ ძალიან კარგი ან მაღალი კლასის რესტორნებისთვისაა, მოდით, გადავხედოთ ბენეტს. ეს სენდვიჩის მაღაზია მდებარეობს მაინში, კენბანკში და დამატებით ადგილებში, ნიუ -ჰემფშირში, მაინში და ბოსტონში.
ხაზით დახატული სენდვიჩი ნოსტალგიურად გამოიყურება, მაგრამ ლოგოს შრიფტი ლამაზი და თანამედროვეა. ასევე, შავ-თეთრი არის მკვეთრი ფონი სენდვიჩის ფოტოებისთვის და მხიარული, ნათელი ყვითელი აქცენტისთვის. გარდა ამისა, ეს კარგად მუშაობს სენდვიჩის ადგილისთვის, რომელიც სანაპირო ქალაქში მდებარეობს.
შეიკ შაკი არის დიდი სწრაფი კვების ქსელი, რომელსაც აქვს ახალგაზრდული და თანამედროვე შეგრძნება. მისი ვებ-გვერდის ფერის სქემა ბენეტისას გავს: შავი და თეთრი, ნათელი, გამორჩეული მწვანე.
შეიკ შაკის- ის ვებ-გვერდზე ასევე მოცემულია მენიუ, რომელსაც უმეტესობა სწორედ მის გვერდზე ეძებს.
ფოტოები დეტალურია და აჩვენებს ყველაფერს ბურგერებსა და სენდვიჩებზე, ხოლო თითოეულ ელემენტის ქვეშ აქვს სრული აღწერა, მათ შორის ალერგენის ყველა ინფორმაცია. ეს შესანიშნავია, მაგრამ ეს არ არის მხოლოდ დიდი ქსელებისთვის ან ფრენჩაიზებისთვის. ამ ინფორმაციის განთავსება არის უამრავი ხალხის ეფექტურად და უსაფრთხოდ მომსახურების საშუალება, ასე რომ ის ყველას გაუადვილებს საკვების შეზღუდვას და მისცემს საშუალებას გაერკვნენ, თუ რომელი ელემენტები მუშაობს მათთვის თქვენი მენიუდან.
თქვენი რესტორნის ვებ-გვერდისთვის ერთი ულაპარაკო დიზაინის ელემენტი არის (უძრავი ქონების ვებსაიტებისაც!): ფოტოები. რესტორნების მფარველთა 45% ამბობს, რომ ისინი სპეციალურად ეძებენ საკვების ფოტოებს რესტორნების ვებ-გვერდებზე, ხოლო 36% ამბობს, რომ იმედგამაცრუებელი საკვების ფოტოგრაფია ხელს უშლის მათ რესტორნის მონახულებას.
ისინი არ უნდა იყოს ძალიან ლამაზი ან დადგმული, მაგრამ საკვები უნდა გამოიყურებოდეს საოცრად. აი, როგორ აკეთებს ამას Union Square Donuts.
უგემრიელესი, დონატ-ური სრულყოფილება.
არის თუ არა თქვენი ვებ – გვერდი ოპტიმიზირებული ძლიერი ონლაინ ყოფნისთვის? შეიტყვეთ 90 წამში ჩვენი უფასო ვებ გრეიდერით!
Founding Farmers არის შუა ატლანტიკური რესტორნების ფერმიდან-მაგიდაზე ქსელი, რომელიც წარმოიშვა D.C.-ში, აქედან გამომდინარე, საოცრად მხიარული სახელი აქვს. რესტორნებში წარმოდგენილია ახალი საკვები ადგილობრივი ინგრედიენტებით და ფოკუსირებულია ბრანჩზე. უფრო მეტიც, Founding Farmers უმეტესწილად ფერმერების საკუთრებაშია, მდგრად ფუნქციონირებს და განიზრახავს, რომ დაუბრუნდეს თავის საზოგადოებებს. გმირის სექციის ვიდეოში ეს ადამიანური ფოკუსი არის წინა და ცენტრალურ პლანზე.
ვიდეო აწყობს გამოცდილებას თავიდან ბოლომდე ხალხთან ერთად - სასადილო კარში შესვლა, შეფების მომზადება და სერვირება, მიმტანი, რომელსაც მიაქვს წასაღები შეკვეთა. ამ ადგილობრივი, სასიამოვნო ქსელის პოტენციურ პატრონებთან კომუნიკაციის შესანიშნავი გზა.
დაკარგული სამზარეულო არის პატარა, ბუტიკის ტიპის რესტორანი, რომელიც გახსნა Erin French-მა, რომელიც აფეთქდა ბოლო რამდენიმე წლის განმავლობაში.
ეს უფრო მეტია, ვიდრე ახლა რესტორანი - ეს არის BNB, პატარა საქონლის, მზარეულის წიგნების და თუნდაც სატელევიზიო შოუების მაღაზია. ვებ-გვერდი კარგად გვაცნობებს ამას, ბრენდის მხედველობიდან დაკარგვის გარეშე.
რბილი თეთრი ფონი და ღრმა ნაცრისფერი შრიფტები. მარტივი დიზაინი. და შესამჩნევი მდუმარე ბუკოლური ფოტოები, რომელიც მოცულია Erin French-ის ნათელი, ფერადი კადრებით. ეს ინახავს რესტორნის გულს, ბრენდს კი ცენტრში აყენებს.
თქვენს რესტორანს არ სჭირდება სახელგანთქმული შეფი ან სატელევიზიო შოუ, რომ შეძლოთ გამოუშვათ თქვენი უნიკალური გასაყიდი წერტილები. შესაძლოა, ეს არის კონკრეტული კერძი, ან ადგილმდებარეობა, ან იქნებ ეს არის ოჯახის ტრადიცია. ყველაფერი ის, რაც ხდის თქვენს ადგილს განსაკუთრებულს, საჭიროებს გამოკვეთას ვებ-გვერდზე.
ჯუსტო ამას ნამდვილად კარგად აკეთებს. რესტორანს აქვს პატარა დახურული განყოფილება, დიდი, ღია ცის ქვეშ მდებარე ბარი და ბარის დასაჯდომი გემბანზე, რომელიც გადაჰყურებს ნიუპორტს, როდ აილენდის ნავსადგურს. ეს ფოტო, რა თქმა უნდა, მთავარ გვერდზეა.
8. პიცერია ბედია (Pizzeria Beddia)
სრულიად უნიკალური ისტორიის, ადგილმდებარეობის ან ფოკუსის არსებობა შესანიშნავია (განსაკუთრებით ,,ჩვენს შესახებ“ გვერდზე). მაგრამ ზოგჯერ ის, რაც თქვენს რესტორანს განსაკუთრებულს ხდის, შეიძლება იყოს უფრო გავრცელებული: მეურნეობის ახალი საკვები, ადგილობრივი კავშირი, ნელი, ხელნაკეთი სპეციალობა.
ეს მაინც იმსახურებს საუკეთესო ადგილს ნებისმიერი რესტორნის ვებ - გვერდის დიზაინში. აქ არის მაგალითი. Pizzeria Beddia, რომელიც მდებარეობს ფილადელფიაში, აჩვენებს თავის ხელნაკეთ პიცას და მის პროცესს მთავარ გვერდზე. ის გემრიელად გამოიყურება. ბონუს ქულები ბანერის რეკლამირებისთვის და გრაფიკის შეცვლისვისაც.
ელ-ფოსტა: info@bestweb.ge
