Facebook, Twitter, Instagram, TikTok და LinkedIn – რატომ უნდა იყოს თქვენი ბიზნესი ყველა პლატფორმაზე?

სოციალური მედია აქტივობა ისეთ პლატფორმებზე, როგორიცაა Facebook, Twitter, Instagram, TikTok და LinkedIn მძლავრი მარკეტინგული ინსტრუმენტია ბიზნესისთვის. კომუნიკაციის ტიპი ან ფორმა, რა თქმა უნდა, უნდა მოერგოს მოცემული კომპანიის პროფილს და პოლიტიკას, მაგრამ მთავარი ფაქტორი (ბრენდის „ადამიანური სახის“ და პროფესიონალიზმის ჩვენება) უცვლელი რჩება.

თუმცა, მხოლოდ რეგულარულად განახლებული საინტერესო და ღირებული ინფორმაციის განთავსება მოიტანს ხელშესახებ სარგებელს.

გამოქვეყნების ინტენსივობა დამოკიდებულია ინდუსტრიასა და სეზონურობაზე.

რაც შეეხება Facebook-ს, სერვისის ინდუსტრიაში კარგი პრაქტიკაა კვირაში 1-5 პოსტის გამოქვეყნება.

ონლაინ მაღაზიების შემთხვევაში, ეს დღეში რამდენიმე პოსტიც კი შეიძლება იყოს.

იმისთვის, რომ სოციალური მედიის კამპანია წარმატებული იყოს, თქვენ უნდა გამოიყენოთ პოსტების ფასიანი პრომოცია Facebook Ads-ში.

მნიშვნელოვანია ზუსტად განსაზღვროთ თქვენი სამიზნე ჯგუფი.

როგორ მოახერხებთ ამას? – პოპულარული გზაა მყიდველის პერსონის შედგენა, ანუ თქვენი კლიენტის კოლექტიური იმიჯის შექმნა.

  • ასაკი;
  • სქესი;
  • შემოსავლის დონე;
  •  საცხოვრებელი ადგილი;
  • ინტერესები და ჰობი;
  •  ინტერნეტში ქცევა – რომელ საიტებს სტუმრობს და რა კონტენტს ანიჭებს უპირატესობას?

ეს დაგეხმარებათ მიაგნოთ ადამიანთა იმ ჯგუფს, რომელსაც დააინტერესებს თქვენი პროდუქცია.

სოციალური ქსელები შეიძლება ინსტრუმენტი იყოს სხვა მარკეტინგული აქტივობებისთვის: სოციალური ქსელების საშუალებით შეგიძლიათ მომხმარებლების მიმართოთ თქვენს ვებსაიტსა თუ ბლოგზე.

ვისთვის არის შესაფერისი?

  • Facebook შეიძლება საინტერესო იყოს ბიზნესის ფართო სპექტრის პოპულარიზაციისთვის;
  • LinkedIn დაეხმარება ბიზნესს, რომელიც მიზნად ისახავს კვალიფიციური სპეციალისტების გუნდის შეკრებას.
  • Instagram საუკეთესოდ იმუშავებს კომპანიებისთვის, რომელთა პროდუქტები ან სერვისები შეძენილია ვიზუალური შეფასების საფუძველზე, როგორიცაა ონლაინ შოპინგი, სილამაზე, ჯანმრთელობა ან მოდა.
  • TikTok კი უფრო ახალგაზრდა და აქტიურ სეგმენტზეა გათვლილი.

სტრატეგიის უპირატესობები

  • ხელმისაწვდომობა;
  • ახალგაზრდა, აქტიურ მომხმარებლებზე წვდომა;
  • სხვადასხვა ფორმატის პუბლიკაციები.

როდესაც დაინახავთ ეფექტს?

ძლიერი და ეფექტური სოციალური მედიის პროფილის შექმნა შრომატევადი პროცესია. იმისთვის, რომ რაც შეიძლება მეტმა ადამიანმა იცოდეს თქვენი გვერდის შესახებ, უნდა გააკეთოთ ფასიანი რეკლამა. შედეგების სიჩქარე დამოკიდებულია პროდუქტის სპეციფიკაზე. მაგალითად, მომხმარებლები სხეულის მოვლის საშუალებებს და კოსმეტიკას უფრო ხშირად ყიდულობენ ონლაინ რეჟიმში, ვიდრე მზის პანელებს.

მინიმალური ვადა, რისი მოლოდინიც შეგიძლიათ გქონდეთ, არის რამდენიმე თვე.