ამ სტატიაში ინტერნეტ მარკეტინგის სტრატეგიებსა და მათ უპირატესობებზე ვისაუბრებთ:
რომელია ყველაზე გავრცელებული ინტერნეტ მარკეტინგის სტრატეგიები?
- SEO – ვებსაიტის პოპულარიზაცია;
- კონტენტ მარკეტინგი;
- SMM;
- კონტექსტური რეკლამა;
- ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგი;
- პარტიზანული მარკეტინგი;
- ჯვარედინი მარკეტინგი.
საიდან დავიწყოთ ინტერნეტ პოპულარიზაცია?
პოპულარიზაციის სწორი ფორმის არჩევა ძალიან მნიშვნელოვანი საკითხია. რა უნდა გააკეთოთ, თუ არ იცით საიდან დაიწყოთ? სწორი სარეკლამო ვარიანტების ასარჩევად საჭიროა მარკეტინგული სტრატეგია. მარკეტინგული სტრატეგიის დაგეგმვისას, თქვენ უნდა უპასუხოთ რამდენიმე ძირითად კითხვას:
- რა არის თქვენი კამპანიის მიზანი?
- რომელია არის თქვენი სამიზნე აუდიტორია?
- ერგება თუ არა თქვენი კონტენტი თქვენი სამიზნე აუდიტორიის ინტერესებზე?
- როგორ იზიდავდით კლიენტებს აქამდე?
- როგორ დავიწყოთ სხვაგვარად მოქცევა?
ამ კითხვებზე პასუხის გაცემით თქვენ ასევე შეგიძლიათ განსაზღვროთ, რა ინვესტიცია განახორციელოთ (ტელემარკეტინგი, გამოსახულების რეკლამა, SMS მარკეტინგი, Google რეკლამა), შემომავალი მარკეტინგი (კონტენტ მარკეტინგი, SMM, SEO) თუ ჰიბრიდულ გადაწყვეტაში (როგორიცაა SEM).
SEO
ასიათასობით ადამიანი ყოველდღიურად იყენებს საძიებო სისტემებს საინტერესო ინფორმაციის, პროდუქტებისა და სერვისების მოსაძებნად. ამიტომ, ღირს დარწმუნდეთ, რომ თქვენი კომპანიის ვებგვერდი მაქსიმალურად მაღალი ხარისხით და ხშირად გამოჩნდება. ამისათვის საჭიროა თქვენი საიტის საფუძვლიანად ოპტიმიზაცია. SEO არის რეკლამის ერთ-ერთი ეფექტური ფორმა ინტერნეტში.
კარგად ოპტიმიზებულ ვებსაიტს შეუძლია უზრუნველყოს ახალი მომხმარებლების მუდმივი ნაკადი.
ვებსაიტის ოპტიმიზაცია – ეს არის მოქმედებების ერთობლიობა ვებსაიტის და მისი შინაარსის გასაუმჯობესებლად. მნიშვნელოვანი ფაქტორი, რომელიც გავლენას მოახდენს პოპულარიზაციის ეფექტურობაზე, საკვანძო სიტყვების შერჩევაა.
თუმცა, უნდა გვახსოვდეს, რომ ვებსაიტის ოპტიმიზაცია (როგორც გარე, ასევე შიდა) შრომატევადი პროცესია და ეფექტი შესამჩნევია მხოლოდ დროთა განმავლობაში.
როდის დაინახავთ ეფექტს?
რამდენიმე თვე მოგიწევთ ლოდინი. სტრატეგიის უპირატესობები კი არის:
- თქვენი სარეკლამო ბიუჯეტის დაზოგვა;
- იზიდავს მიზანმიმართულ ტრაფიკს;
- აუდიტორიის ნდობის გაზრდა.
სტრატეგიის უპირატესობები
- დიდ აუდიტორიაზე წვდომა;
- რაც შეიძლება ზუსტ სამიზნე აუდიტორიამდე მიღწევა;
- ძალიან დეტალური შედეგების სტატისტიკა.
როდის დაინახავთ ეფექტს?
კამპანიის დაწყების ეფექტი თითქმის დაუყოვნებლივ უნდა თქვენი კამპანიის სისტემატური ოპტიმიზაციის გზით, შეგიძლიათ მიაღწიოთ ბევრად უკეთეს შედეგებს.