როგორ გავუშვათ რეკლამა Facebook-ზე?

როგორ გავუშვათ რეკლამა Facebook-ზე?

Facebook მსოფლიოში ყველაზე დიდი სოციალური ქსელია. Statista.com-ის მიხედვით, მსოფლიოში თითქმის 3 მილიარდი ადამიანი იყენებს ამ სოციალურ ქსელს, რაც პლანეტის მოსახლეობის მესამედზე მეტია. ამიტომ არის ასეთი მნიშვნელოვანი ბიზნესისთვის Facebook ბაზრის, როგორც სარეკლამო პლატფორმის ათვისება.

როგორ მუშაობს რეკლამა Facebook-ზე?

ფეისბუქის სარეკლამო ანგარიში – რეკლამის მენეჯერი საშუალებას გაძლევთ რეკლამირება გაუწიოთ საქონელსა და მომსახურებას იმ მომხმარებლებში, რომლებიც შეესაბამებიან თქვენს მიერ მითითებულ მახასიათებლებს: საცხოვრებელი ადგილით, ინტერესებით და ცხოვრების წესით. ამის წყალობით, თქვენს რეკლამას ნახავს არა ყველა, არამედ მხოლოდ ის, ვინც სავარაუდოდ, დაინტერესდება შეთავაზებით.

Facebook-ს რეკლამის განთავსების ვრცელი პარამეტრები აქვს:

რეკლამის გაშვება შეგიძლიათ არა მხოლოდ ამ სოციალურ ქსელსა თუ მესენჯერში, არამედ Instagram-სა და აპლიკაციებში, რომლებიც დაკავშირებულია Facebook ქსელთან – Audience Network. თქვენ შეგიძლიათ აირჩიოთ ზუსტად სად გსურთ განათავსოთ თქვენი რეკლამა თითოეულ პლატფორმაზე, მაგალითად, აჩვენოთ ის Facebook-ისა და Instagram-ის მთავარ არხში, მაგრამ არ აჩვენოთ ის Stories-ბის განყოფილებაში.

შეგიძლიათ თქვენს ვებ-საიტზე დააინსტალიროთ Facebook-ის პიქსელი, რათა რეკლამები აჩვენოთ მათ, ვინც პროდუქტის გვერდები მოინახულა ან დაამატა ისინი კალათაში.

  • იმისთვის, რომ თქვენი პირველი რეკლამა გაუშვათ, საჭიროა:
  • შექმენით სარეკლამო ანგარიში;
  • შექმენით კამპანია და აირჩიეთ მიზანი;
  • მონიშნოთ აუდიტორია და განთავსება სარეკლამო ჯგუფისთვის;
  • განათავსოთ რეკლამა;
  • გაიაროთ მოდერაცია.

რა უნდა იცოდეთ:

1.ფეისბუქის სარეკლამო ანგარიში საშუალებას გაძლევთ გაუშვათ რეკლამები სოციალური ქსელის საიტზე, ასევე ინსტაგრამზე, მესენჯერის აპლიკაციასა და აუდიტორიის ქსელში.

თქვენ შეგიძლიათ მიუთითოთ აუდიტორიის პარამეტრები, რომლისთვისაც გსურთ რეკლამის ჩვენება და სისტემა თავად იპოვის მათ.

2.სარეკლამო კამპანიის გაშვება შედგება სამი ეტაპისგან:

კამპანიის დაყენება, სარეკლამო ჯგუფის შექმნა და რეკლამის დიზაინი. ერთ კამპანიას შეიძლება ჰქონდეს რამდენიმე ჯგუფი, ხოლო ერთ ჯგუფს შეიძლება ჰქონდეს რამდენიმე რეკლამა. კამპანიის დაყენებისას ვირჩევთ მის მიზანს, ჯგუფის შექმნისას ვირჩევთ აუდიტორიას და განთავსებას, რეკლამის შექმნისას ვამატებთ მედია ფაილებს, ტექსტებს და ბმულებს.

3.რეკლამა მუშაობს აუქციონის პრინციპით:

სისტემა საფუძვლად იღებს ტენდერს თითოეული რეკლამისთვის, აფასებს რეკლამის ხარისხს და პროგნოზირებს მომხმარებლის ურთიერთქმედების ალბათობას. შედეგად, თითოეული რეკლამა იღებს საერთო ღირებულების შეფასებას.

4.Facebook საშუალებას გაძლევთ მოქნილად იმუშაოთ თქვენს აუდიტორიასთან. შეგიძლიათ ის მოარგოთ შიდა ქსელის პარამეტრებს: დემოგრაფიული მონაცემებით, ინტერესებითა და ქცევის მიხედვით.

შეგიძლიათ ატვირთოთ თქვენი კლიენტების მონაცემთა ბაზა ან ავტომატურად შეაგროვოთ საიტის ვიზიტორები თქვენს აუდიტორიაში პიქსელის გამოყენებით.

5.Facebook Pixel არის სკრიპტი, რომელიც აგროვებს ინფორმაციას თქვენი საიტის ვიზიტორების შესახებ. შეგიძლიათ პიქსელზე გადაიტანოთ ინფორმაცია ღილაკზე დაწკაპუნების, გვერდის გადასვლებისა და სხვა მოქმედებების შესახებ. ეს ინფორმაცია გამოიყენება უფრო პერსონალიზებული რეკლამის შესაქმნელად.

6.შეგიძლიათ პროდუქტის კატალოგი თქვენს Facebook ანგარიშზე ატვირთოთ და ის გამოიყენოთ პიქსელთან ერთად დინამიური რეკლამისთვის. მაგალითად, სხვა პროდუქტების რეკლამის ჩვენება მათთვის, ვინც იყიდა რაიმე, ან მომხმარებლისთვის იმ ნივთის ჩვენება, რომელიც მან კალათაში დაამატა, მაგრამ აღარ უყიდია.

7.Facebook საშუალებას გაძლევთ მართოთ თქვენი ბიუჯეტი კამპანიის დონეზე და სარეკლამო ჯგუფის დონეზე. არსებობს რამდენიმე ტენდერის სტრატეგია, რომელთა არჩევანი განსაზღვრავს, თუ როგორ დაიხარჯება თქვენი ბიუჯეტი, რამდენ მიზანმიმართულ შედეგს მიიღებთ და რამდენად ზუსტად შეგიძლიათ სარეკლამო ხარჯების პროგნოზირება.

8.Facebook-ზე შეგიძლიათ დააყენოთ დინამიური კრეატივები. თუ არ იცით რომელი სურათი ან მოქმედებისკენ მოუწოდებს საუკეთესოდ იმუშავებს თქვენი აუდიტორიისთვის, ენდობით სისტემას: ატვირთეთ რამდენიმე ვარიანტი, ფეისბუქი მათ უჩვენებს მომხმარებლებს სხვადასხვა კომბინაციებში და შეარჩევს ყველაზე ეფექტურს.

9.Facebook მკაცრად იცავს რეკლამის წესებს. თქვენ არ შეგიძლიათ კანონით აკრძალული პროდუქტების რეკლამირება, პირადი მახასიათებლების მითითება ან მომხმარებლების დისკრიმინაცია. სარეკლამო სურათებს არ უნდა ჰქონდეს ძალიან ბევრი ტექსტი, ხოლო გვერდი ან აპლიკაცია, რომელსაც ავრცელებთ, ასევე უნდა შეესაბამებოდეს სოციალური ქსელის წესებს.