თუმცა როგორც წესი, ეს უმნიშვნელო ცვლილებებია, ზოგადი პრინციპი კი იგივე დარჩება:
- თუ აქამდე არ გიცდიათ რეკლამის გაშვება Facebook-ზე, დააწკაპუნეთ თქვენს ავატარზე ზედა მარჯვენა კუთხეში;
- შემდეგ დააჭირეთ „რეკლამას“;
- ზედა მარჯვენა კუთხეში გამოჩნდება „რეკლამის შექმნა“;
- Facebook მოგთხოვთ შექმნათ გვერდი; ამისათვის უბრალოდ მიუთითეთ სახელი და კატეგორია;
- შემდეგ დააჭირეთ ღილაკს „გვერდის შექმნა”;
- ამის შემდეგ გადადით „რეკლამის შექმნაზე”;
- ახალ გვერდზე, ქვედა მარცხენა კუთხეში დააწკაპუნეთ „გადადით რეკლამის მენეჯერზე“ და გაეცანით დისკრიმინაციისგან დაცვის პოლიტიკას.
თქვენ აღმოჩნდებით სარეკლამო კამპანიის შექმნის ინტერფეისში.
აქ დაასრულებთ ანგარიშის დაყენებას და გადახვალთ რეკლამის გაშვების პროცედურაზე.
თუ თქვენ უკვე სცადეთ რეკლამის გაშვება, დააჭირეთ ღილაკს „პლუს” ზედა მენიუში → “რეკლამის შექმნა” → “გადადით რეკლამის მენეჯერზე”.
Facebook აჩვენებს რეკლამებს თქვენ მიერ ახლახან შექმნილი გვერდის სახელით. ეს ნიშნავს, რომ მომხმარებელი არხში იხილავს მის სახელს და ავატარს. ასე რომ, უმჯობესია დაამატოთ ბრენდის ლოგო, თქვენი ფოტო ან პროდუქტის გამოსახულება და სახელი ნათელი გახადოთ.
გარდა ამისა, მომხმარებელს შეუძლია დაუყოვნებლივ გახსნას გვერდი და თუ ის ცარიელი დახვდება, ამან შეიძლება დააბნიოს ან იმედგაცრუებული დატოვოს. ამიტომ, ჩვენ გირჩევთ დაამატოთ ინფორმაცია კომპანიის შესახებ და მინიმუმ რამდენიმე პოსტი განათავსოთ თქვენი პროდუქციის შესახებ.
თუ გვერდის შესახებ ინფორმაციის შეცვლას გადაწყვეტთ:
დააწკაპუნეთ პუნქტზე „გვერდები“ მარცხენა მენიუში და გაიხსნება თქვენს მიერ მართული გვერდების ჩამონათვალი.
თუ ახალი სარეკლამო ანგარიში გჭირდებათ:
კომფორტული მუშაობისთვის შეიძლება დაგჭირდეთ დამატებითი სარეკლამო ანგარიში. მაგალითად, ერთში გეგმავთ რეკლამისთვის გადახდას საბანკო ბარათით, ხოლო მეორეში – PayPal-ის გამოყენებით. ან გსურთ მართოთ სხვადასხვა პროექტები სხვადასხვა ანგარიშებში, რომელთაგან თითოეულს აქვს საკუთარი პიქსელი. ფეისბუქი ამის გაკეთების საშუალებას გაძლევთ და აღარ დაგჭირდებათ სოციალურ ქსელში დარეგისტრირება.
ახალი სარეკლამო ანგარიშის შესაქმნელად დაგჭირდებათ ბიზნეს მენეჯერი, სარეკლამო თანამშრომლობის ინსტრუმენტი. ბიზნეს მენეჯერის საშუალებით შეგიძლიათ შექმნათ 5-მდე დამატებითი ანგარიში. ნომერი ინდივიდუალურია: თუ ახლახან დარეგისტრირდით სოციალურ ქსელში და ჯერ არ გაგიშვებიათ რეკლამა, შეგიძლიათ შექმნათ მხოლოდ ერთი დამატებითი ანგარიში. რაც უფრო მეტს ხარჯავთ რეკლამაში, მით მეტი ანგარიშის დამატებას შეძლებთ.